Heti foglalkozások 55.

Tematikus foglalkozás – „A” komponens

Május 29.

Hagyományok a konyhában

Ezen a foglalkozáson paprikás krumplit főztünk. Megbeszéltük a hozzávalókat, az elkészítés folyamatát. Hamar el is kezdtük a munkát. Kolbászt is tettünk bele. A hozzávalók nagy részét a gyerekek hozták. Nagyon finom lett az étel, jóízűen fogyasztották el a gyerekek. Nagyon tetszett nekik.

Tematikus foglalkozás – „B” komponens

Május 29.

Nemzetek konyhája-császármorzsa

A foglalkozáson az egyik kedvenc a császármorzsa készítése következett. Legtöbben ismerték az ételt. Elmeséltem a történetét, majd munkához láttunk. Több részletben tudtuk megsütni a tésztát. Otthonról hozott lekvárokkal ették, mindenkinek nagyon tetszett.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. – 2. csoport

71.-72. foglalkozás

2019.05.30.

A mai alkalommal az interaktív táblán oldottunk meg feladatokat. Ez mindig lázba hozza a gyerekeket. Megadtam több linket, ahol elérhetnek matematikai feladatokat, hogy otthon is tudjanak dolgozni. Sorra került mindenki az interaktív táblánál, nagyon élvezték a gyerekek, szuper volt. Számok, mértékek, struktúrák készség szinten történő fejlesztése történt. Jó hangulatban telt a foglalkozás.

Nyelvi foglalkozás – angol

2019. május 27. A/1/18.

A mai foglalkozáson a liveworksheet. com oldalon dolgoztak a gyerekek. Interaktív feladatokat oldottak meg a konyha és étkező berendezési tárgyaival kapcsolatosan. Először szókártyák segítségével megtanulták ezen helyiségek tárgyainak nevét. Ezt követően csoportokban dolgoztak, egy puzzle-t kellett kirakniuk, amin a két szoba található. Ezután dolgoztak az interaktív feladatokkal. A gyerekek az interaktív órákon nagyon motiváltak, sokkal nagyobb kedvvel dolgoznak. Az óra végén keresztrejtvényt oldottak meg, így ellenőrizhettem milyen mértékben sajátították el a szavakat. A gyerekek jól érezték magukat a foglalkozáson, tetszett nekik a puzzle kirakása.

Nyelvi foglalkozás – német

18.foglalkozás A/2 2019.05.28.

A múlt heti téma folytatása az utazás. A szabadsághoz hozzátartozik, hogy ki milyen közlekedési eszközzel éri el úti célját. Ennek kapcsán megbeszéltük a jegyvásárlás, helyfoglalás többféle lehetőségét. Itt a magyar nyelvű ismereteik is eléggé hiányosak, ezért szükséges volt először magyarul beszélgetni a témáról. Ezután egy „Ki vagyok én?” Játékkal a közlekedési eszközök nevét vettük át. Végül mini szituációkban a jegyvásárlást gyakoroltuk.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.