Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Június 12.
Játékos zárófoglalkozás
A tanév utolsó fogalakozásán játékos csoportversennyel zártuk az évet. A korábbi foglalkozások anyagából állítottam össze feladatokat. Csoportokban dolgoztak. Vidám versengés alakult ki. Kvíz kérdések, keresgélős, választásos, kép összerakós feladatok voltak.
Minden csapat kapott jutalmat a végén.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Június 12.
Játékos zárófoglalkozás
A tanév utolsó foglalkozásán játékos formában zártuk az évet. A foglalkozások anyagából állítottam össze feladatokat. Csoportokat alakítottunk, így oldották a feladatokat. Nagyon jó hangulatú versengés alakult ki. Minden csapat kapott jutalmat.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. – 2. csoport
75.-76. foglalkozás
2019.06.13.
Igyekeztem sokféle témakört bemutatni, a jellegzetes feladatokat. A feladatok megválasztásánál lényeges szempont volt, hogy szép és érdekes legyen a feladat. Inkább kevesebb feladattal dolgoztunk egyszerre, de azt alaposan, jól átgondoltan, hogy a megszerzett tudás ne csak 1-2 hétig tartson. A matematika feladatokon való töprengés erősíti a küzdőképességüket, azt a hozzáállást, hogy soha ne adják fel. Nagyon pozitívan értékelték a tanulók a programot
Nyelvi foglalkozás – angol
2019.június 11. A/1/19.
A foglalkozáson összefoglaltuk, amit a ház részeiről és berendezési tárgyairól tanultunk. A Taylor család otthonáról olvastak a gyerekek egy szöveget és válaszoltak a hozzá kapcsolódó kérdésekre. Ezután csapatverseny volt játékos feladatokkal, amelyek a témakörhöz kapcsolódtak. Pl.: keresztrejtvény, kakukktojás, szókirakó. A foglalkozás végén összegeztük az éves munkánkat, megbeszéltük kinek melyik témakör tetszett a legjobban, melyik feladat volt a kedvencük. A foglalkozás jó hangulatban telt, a verseny izgalmas volt.
Nyelvi foglalkozás – német
19. foglalkozás A/2. 2019.06.11.
Az év utolsó alkalmára csupa játékos elfoglaltságot terveztem. A választást a gyerekekre bíztam, így a kedvencek sorra kerülhettek. Az akasztófás játéknál a helyesírás kapott szerepet. A „Ki vagyok én” az egyszerű mondatalkotást erősíti, ahol a kijelentő mondatok mellett a kérdéseknek is fontos szerep jut. A legmókásabb mindig az Activity, ahol a sokoldalú kommunikáció mindig sok vidámsággal jár, és a csapatmunka a társakkal való együttműködést is jól fejleszti. Jó hangulatban zártuk ezen a foglalkozáson a tanévet.