Tematikus foglalkozás – Európai Unió
máj. 21. – máj. 22.
29-30. foglalkozás A, B
Spanyolország. Csoportfoglalkozás. Érdekességek, tudnivalók Spanyolországról. Az előző foglalkozások folytatásképpen a gyerekek egy újabb országgal ismerkedtek hasonló keretek között. Irányítottan, kérdések, feladatok segítségével ismerték meg Spanyolország jellegzetességeit, híres embereket, ételeket, hagyományokat, városokat. Jó hangulatú, eredményes foglalkozást zártunk.
Tantárgyi fejlesztés – matematika
31-32. foglalkozás A5, A6
A mai alkalommal az interaktív táblán oldottunk meg feladatokat. Ez mindig lázba hozza a gyerekeket. Megadtam több linket, ahol elérhetnek matematikai feladatokat, hogy otthon is tudjanak dolgozni. Sorra került mindenki az interaktív táblánál, nagyon élvezték a gyerekek, szuper volt. Számok, mértékek, struktúrák készség szinten történő fejlesztése történt. Jó hangulatban telt a foglalkozás.
Nyelvi foglalkozás – angol
A manó angol nyelvoktató programmal dolgoztunk. Az „I’m pretty” című fejezetben a gyerekek a kézmosás fontosságán kívül megismerték a tiszta és piszkos fogalmát. Megtanulták az arc részeit és azok jellemzését. Közösen énekeltük a „Silly to Fuss” című dalt. Az interaktív feladatok változatosságát nagyon élvezték a gyerekek, jó hangulatúra sikerült az óra.
Nyelvi foglalkozás – német
A6. A/5. máj. 23.
A fej részeivel folytattuk a már jól megszokott munkát. Az órán kedvelt didaktikai játékok közül a négysarkos az egyik kedvenc. Ők választhattak, így ezzel tettük változatosabbá a foglalkozást, amely elsősorban digitális tevékenységre épül. Akik hamarabb végeznek, segíthetnek a lassabban haladóknak, vagy kereshetnek más, pl. youtube oktatófilmeket, amik tovább fejlesztik nyelvi képességeiket. A tájékozottabb tanulók ilyenkor is motiválják társaikat, hogy ismereteiket ilyen irányba is bővítsék.