Heti foglalkozások 39.

Tematikus foglalkozás – “A” komponens

Január 30.

Nemzeti parkok

A nemzeti parkok fogalmának, jelentőségének tisztázásával kezdődött a foglalkozás. Ezután a Magyarországi nemzeti parkokat gyűjtöttük össze. Egy feladatlapot kaptak aztán, amit Internet segítségével tölthettek ki. Ez nemzeti parkjaink jellemzőit gyűjtötte táblázatba: megadott jellemzőket kellett megfelelő helyre írni. Ügyesen dolgoztak, élvezték a munkát.

Tematikus foglalkozás – “B” komponens

Január 30.

Képes úti napló készítése

Az előző foglalkozáson elkezdett munkák befejezése volt a feladat. Nagyon jó kedvű foglalkozás volt, a gyerekek szeretik az ehhez hasonló kreativítást igénylő feladatokat.

Szép munkák készültek, amelyeket egymásnak bemutattak.

Tantárgyi fejlesztés – matematika

A1-A2

2019. 01.31.

A fejlesztő foglalkozáson mindenki részt vesz. Bekapcsolódnak a munkába, ötleteikkel segítik a feladatok megoldását. Szívesen dolgoznak csoportban és párban. Eszközigényünk: logikai játékok, memória játék, csomagolópapír, filctoll. A játékok szabályainak megbeszélése és betartása nagyon fontos. Érdekesnek találták a betűkkel leírt műveletekben a betűk értékének megállapítását. Vidáman telt a foglalkozás.

Nyelvi foglalkozás – angol

2019. január 28. A/1/10.

Az órán átismételtük a napi tevékenységekhez kapcsolódó kifejezéseket. Ezután a gyerekek lerajzolták és leírták egy napjukat. Miután elkészült mindenki, egymást kérdezgették, ki mit csinál az egyes napszakokban. Az ilyen feladatok segítségével a gyerekek jobban megismerik egymást. A foglalkozás végén csoportokban dolgoztak tovább. Elképzelték, milyen lenne, mit csinálnának egy ideális napon. A csoportmunka jó hangulatban telt, egészen fantáziadús ötleteik voltak a gyerekeknek.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.