Heti foglalkozások 47.

Tematikus foglalkozás – „A” komponens

Március 27.

Testvériskolákkal való találkozás értékelése

Az előző héten mindkét testvér iskolával találkoztunk, nálunk jártak a somogyvári diákok, mi pedig a balatonszentgyörgyi gyerekeket látogattuk meg. Mindkét látogatás jól sikerült, sok szép közös élménnyel gazdagodtak diákjaink. Ezen a foglalkozáson a találkozásokról készült képeket, videókat néztük meg, közben mindenki hozzáfűzhette a személyes élményeit. Nagyon jó kedvű foglalkozás volt.

Tematikus foglalkozás – „B” komponens

Március 27.

Úti filmek-Párizs

A Párizsról szóló úti filmet a gyerekek kérték. Sokat hallottak róla, ismerték a híresebb épületeit, a lányok a divattal kapcsolatban érdeklődtek. Tetszett nekik a város.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. – 2. csoport

55.-56. foglalkozás

2019.03.28.

Geometria. Rácspontok összekötése. Hány háromszög található a rajzon? Négyzetekből alakzatok alkotása. Szervezeti forma: frontális, csoport, páros és önálló munka. Barkóba játékkal hangolódtunk rá az órára. Síkidomok kitalálása/ négyzet, kör, háromszög/. Közös és eltérő tulajdonságok összegyűjtése, halmazba rendezése. A halmazba odaillő további alakzatok rajzolása. GEOMAG építőből különböző alakzatok építése, különböző feltételekkel. Melyik feladat tetszett a legjobban? Értékeltük a foglakozást. Véleményt alkothattak a gyerekek.

Nyelvi foglalkozás – angol

2019. március 25. A/1/14.

A foglalkozáson a ház részeit tanulták meg a gyerekek. A szavak megismerése után képek segítségével beazonosították a ház minden helységét. Mivel az előző foglalkozáson nagyon megtetszett a gyerekeknek a liveworksheets. com internetes oldal, így ehhez a foglalkozáshoz kapcsolódva is ezt választottam gyakorlásként. Ismét nagyon örültek, amikor hibátlan megoldást tudtak adni. A gyerekeknek nagyon tetszett a foglalkozás, hétről hétre ügyesebbek, nagyon várják mindig az angol foglalkozást.

Nyelvi foglalkozás – német

14. foglalkozás  A/2. 03.25.

Ma az EU legnagyobb német nyelvterületű országát, Németországot vettük célba. Motivációként először saját előzetes ismereteiket és élményeiket gyűjtöttük össze. A német foci és az autómárkák mindig feldobják ezt a témát. Ezután a Lernspass für Kinder weboldalon folytattuk a munkát. Ma a hangzóanyaggal kezdtünk. Az első feladat az volt, ki tud kétszeri meghallgatás után minél több információt kigyűjteni a szövegből. A gyerekek jókedvűen, érdeklődve vettek részt a munkában.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.