Heti foglalkozások 66.

Tematikus foglalkozás – “A” komponens

Október 21.

A látott film értékelése, megbeszélés
Az  előző két foglalkozáson látott film értékelése volt a foglalkozás célja. Meglepően érzékenyen reagáltak a gyerekek a látottakra. Beszéltek az érzéseikről, kérdéseket tettek fel. Elgondolkodtatta őket, hogy miért történik ilyen a Földön a 21. században.

Nagyon érdekes, elgondolkodtató foglalkozást zártunk.

Tematikus foglalkozás – “B” komponens

Október 21.

A tagországok. Csoportfoglalkozás. Egymás feladatlapjainak megoldása, Internetes kereséssel

A tagországok. Az előző foglalkozáson készült feladatlapokat kinyomtattam, ezeket kellett a másik csoportnak megoldani. Ehhez használhatták az Internetet. Vidám, jó hangulatú és eredményes foglalkozás volt, a gyerekek nagyon élvezték, hogy az Ő általuk készített munkákkal dolgozhattak.

Tantárgyi fejlesztés – matematika

93.-94. foglalkozás A1-A2

2019.10.22.-10.25.

A fejlesztő foglalkozáson mindenki részt vesz. Bekapcsolódnak a munkába, ötleteikkel segítik a feladatok megoldását. Szívesen dolgoznak csoportban és párban. Eszközigényünk: logikai játékok, memória játék, csomagolópapír, filctoll. A játékok szabályainak megbeszélése és betartása nagyon fontos. Érdekesnek találták a betűkkel leírt műveletekben a betűk értékének megállapítását. Vidáman telt a foglalkozás.

Nyelvi foglalkozás – angol

2019. október 24. A/2/23.

A foglalkozást ismétléssel kezdtük. Először a hónapokat, napokat, majd az évszakokat ismételtük át egy játékos csapatversennyel. A gyerekek nagyon lelkesek voltak, mindkét csapat tagjai lelkiismeretesen küzdöttek a győzelemért. Ezután az időjárással kapcsolatos kifejezéseket ismételték át a gyerekek, ehhez a british council oldalt használtam segítségül. A foglalkozás második felében a sorszámnevek használatát tanítottam meg, majd néhány egyszerűbb feladat segítségével elkezdtük ennek gyakorlását. A foglalkozás mozgalmassága tetszett a gyerekeknek.

Nyelvi foglalkozás – német

A/2. 2019.10.21.

A mai alkalommal az elmúlt heti élményeinket fogalmaztuk meg különböző módokon. A kiállításon készült képek alapján képleírással kezdtünk. Képességek szerint voltak, akik szavakat gyűjtöttek, rendszereztek, mások rövid mondatokat alkottak. Először páros, majd csoportmunkában kérdéseket tettek fel egymásnak a gyerekek. Végül ezekből egy rövid fogalmazást alkottunk.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.