Heti foglalkozások 73.

Tematikus foglalkozás – “A” komponens

Január 13.

Összefoglaló, értékelő foglalkozás

Az utolsó előtti foglalkozásunkon értékeltük az eltelt időszakot. A foglalkozásokon, kirándulásokon, nyári táborban készült képekből válogattam, ezeket néztük meg együtt. Nagyon tetszett ez a gyerekeknek, egy-egy képnél rengeteg élmény jutott eszükbe, egymás szavába vágva meséltek. Egyértelművé vált, hogy sokat kaptak a programtól, egész életre szóló élményekkel lettek gazdagabbak. Ennek én is nagyon örülök.

Tematikus foglalkozás – “B” komponens

Január 13.

Összefoglaló, értékelő

Az utolsó előtti foglalkozáson összefoglaltuk azokat a dolgokat, szerzett információkat, amivel szeptember óta foglalkoztunk. Először kötetlen beszélgetés formájában a gyerekek elevenítették fel a foglalkozásokat. Ezután egy összefoglaló vetítés következett, így sorba vettük a hallottakat. A végén a foglalkozásokon készült képeket néztük meg, ez mindig tetszik a gyerekeknek.

Örülök, hogy pozitív visszajelzések érkeztek a gyerekek részéről, nagyon hasznosnak találtam az elmúlt időszakot.

Tantárgyi fejlesztés – matematika

107.-108. foglalkozás A1-A2

2020.01.14.-2020.01.17.

Ezen a foglalkozáson a függvényszemlélet fejlesztése volt a célom. Először átismételtük a koordináta rendszerben való tájékozódást. Felelevenítettük a sík negyedeket. Térben is tájékozódtunk. A hely és mozgás viszonylagos fogalmakat tisztáztuk. Ezután tértünk rá az értéktáblázat készítésére, majd a függvény ábrázolására. Csoportokban dolgoztak a gyerekek, nagyon jó hangulatban telt a foglalkozás.

Nyelvi foglalkozás – angol

2020. 01. 16. A/1/27.

A foglalkozás témája a betegségek. A gyerekek megismertek néhány betegséget kifejező új szót. Ezek gyakorlása után elkezdtünk a múlt idővel foglalkozni. Ismertettem a gyerekekkel a múlt idő kifejezésének szabályait, időhatározó szavait. Ezeket az új ismereteket táblázatba foglaltuk, hogy könnyebben tanulható, átlátható legyen. A foglalkozás második felében feladatok segítségével gyakoroltunk. Közösen haladtunk a feladatok megoldásával, arra figyelve, hogy mindenki megértette-e a múlt idő képzésének szabályait. A foglalkozás végén azt tapasztaltam, hogy a tanulók többsége nagyon lelkes volt, az új ismeretanyag, a feladatok változatossága is tetszett nekik.

Nyelvi foglalkozás – német

27. foglalkozás A/1. 2020.01.15. A/2. 2020.01.22.

Az „Együtt testvérként” projekt záró foglalkozásához érkeztünk. ebből az alkalomból visszatekintettünk az eltelt időszakra, felelevenítettük azokat a témákat, tevékenységi formákat és ismereteket, amelyek a legemlékezetesebbek voltak. Három kedvenc játékot választottak ki a tanulók: Activity, barchoba és „Ki vagyok én”. Ezekből játszottunk egyet-egyet. Jó hangulatban zártuk a német nyelvi foglalkozások utolsó alkalmát.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.